MINDEN VISSZAJELZÉS SZÁMÍT!

Hogy adhatsz visszajelzést?

Írhatsz levelet a téged ellátó szakszemélyzetnek, és/vagy az osztályvezetőnek, a főorvosnak, az intézmény ápolási igazgatójának, főigazgatójának. Jó, ha több címzettet is megadsz!

Jogod van ahhoz, hogy megismerd az egészségügyi dokumentációdat. A kórháztól kérhetsz betekintést az anyagba, vagy kikérheted az egészet fénymásolatként. Ez segítséget nyújthat a visszajelzésed megírásához.

A megfogalmazáskor nyugodtan használd a saját szavaidat, nincs elvárt forma! Segíti a változást, ha leírod, mit éltél át, mi támogatott, mi hátráltatott, és mire lett volna szükséged. Visszajelzésed megírása, ha már készen állsz rá, egyúttal lépés lehet a feldolgozás útján is.

Leveledet postai és elektronikus úton, akár névtelenül is eljuttathatod a kórháznak.

Visszajelzésed elküldésének nincs határideje, akár évekkel szülésed után is megfogalmazhatod.

HONNAN KÉRHETSZ SEGÍTSÉGET?

Mindenképpen küldd el visszajelzésed a betegjogi képviselőnek is, aki független szakember, nem a kórház alkalmazottja. Védi a betegek jogait, segíti őket azok megismerésében és érvényesítésében.

Betegjogi képviselők elérhetőségei 

PANASZODDAL AZ ALÁBBI SZERVEZETEKHEZ
FORDULHATSZ MÉG

Mi is várjuk a történetedet a Facebook-on vagy a masallapotot@gmail.com címen

Köszönjük, ha visszajelzel, hiszen ezzel nyomot hagysz a rendszerben,
javulhat az ellátás!